KISSIE

Vill bara få detta sagt. Det finns mycket bilder på Kissie ute på google bing m.m då och nu. Att hon förstorar och förminskar. Hon trivs ju med sån hon är. Om hon tycker hon blir fin i det får hon väl tycka det? Det är hennes åsikt, inte våran. Hon får förstora sina läppar om hon vill, hon gör ju sånt hon blir nöjd med. Det finns många haters där ute, så som Kissie har uttryckt sig i sin blogg så har JAG iallafall läst att hon älskar sina läsare. Alla kanske inte gillar henne men många gillar henne också. Jag kan inte säga att jag är något stort Kissie fan men tycker det är bra att hon står för att hon opererar sig. Hennes vilja hennes val. Jag följer ordspråket "Man dömer inte hunden efter håren." detta kanske inte blir ett så långt inlägg men det visar om hur man bryr sig. Jag kan säkert inte ändra på något utav detta men ändå.


Kommentarer
v säger:

hej! du jag har fixat min blogg nu:) men tack så otroligt mycket ändå!



den nya heter vendelashonly.blogg.se

2012-04-13 | 15:46:31
Bloggadress: http://vendelagranberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback