Svar på kommentar!

Fick en gullig lite kommentar av Vendela om hur hennes blogg kan bli bättre.
Vendela: hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den.
Svar: Jag tyckte det var kul att du frågade mig om det! Jag har kikat på din blogg och jag tycker den är jättefin. Designen är glamorös men samtidigt enkel, ett stort + hos mig! Bloglovin är jättebra! Frågan är om du vill att den ska få mycket läsare? Då tycker jag att du minst ska skriva 3 inlägg per dag, kommentera olika bloggar, bloglovin, facebook. Din blogg är jättefin så den är bra som den e, tycker jag. Tävlingar är också bra. Finns det så mycket mer? Hoppas du fick svar på vad du ville ha fram iallafall, kram!

http://vendelagranberg.spotlife.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback