-

Vill bara få detta sagt!
Att dom som inte gillar mig för den jag är eller hur jag e
gå inte runt och prata om det då, tack!
Jag är mig själv som jag har varit länge.
Det är så tråkigt när folk som går och klagar på en.
Jag är med dom som älskar mig för den jag är och inte någon som försöker vara något!
Var dig själv! JUST nu händer något jag inte vill eller tänker ta upp här
men folk som känner sig inblandade så snälla tänk över det
på sätt och vis är det fullständigt löjligt!
Jag tänker inte vara någon som folk vill att jag ska vara, alla kanske inte gillar mig men man behöver inte gå och snacka skit om det då?
Mitt råd är att hålla det inom dig, någon kan bli ledsen!
Jag har mina vänner, du har dina.

Mitt motto: Var dig själv och ingen annan!


Iallfall hoppas alla har haft en trevlig helg! :*




Kommentarer
Louise säger:

What doesn't kill you makes you stronger :)

2012-01-23 | 09:44:48
Molly säger:

Vem är det som snackar skit om dig?

2012-01-29 | 03:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback