Morgontrött

Godmorgon! Ursäkta för att jag inte har bloggar, skäms verkligen nu.. Men ja idag är det Tisdag och vi har höstlov! Så skönt asså! Men we got à problem. Min hjärna har inte riktigt vant sig med tidomställningen så jag har vaknat halv 7 de senaste! :) Toppen... Men har försökt att underhålla mig denna tidiga morgon. Tittar just nu på "Vakna med the voice" ett av mina favoritprogram på mornarna. Sedan har jag checkat runt lite bloggar. Så ser jag plötsligt att alla tar så fräscha och fina bilder på sin blogg, så vill jag också göra! Gjorde ju det förr och nu saknar jag det.
 
Men idag så åker jag till torp nu på morgonen sedan ska jag vara med Emmy, Agnes och eventuellt Ida och Ester. Men vi kan höras sen! 
Kramar-Wilma. ( inga bilder för bloggar ifrån ipaden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback