Sathurday 😃

Tjabba! Har kommit hem frĂ„n en rolig och snöfull promenad med mamma! 😊snart ska vi ner och köpa present till min kusin som blev nio i torsdags! 😄det började typ snöa vid 9.00-9.30? Outfiten
Idag Ă€r en skjorta frĂ„n Holebrook och jeans frĂ„n Nudie. 😉Molly thailand 2 mĂ„nader.. Fusk men pĂ„ onsdag har det gĂ„tt
3veckor sĂ„! 😄igĂ„r var vi pĂ„ fest ovanför och dĂ„ hade jag pĂ„ mig ett par knall rosa byxor med hög midja och
Dragkejda bak frĂ„n vero moda som jag fick i julklapp utav pappa 🎁 och till det hade jag en svart kavaj.
Förresten nĂ„gra har undrat hur jag gör med mina bilder sÅ tĂ€nker svara pĂ„ det. Jag anvĂ€nder mig av instagram dĂ€r kan ni ocksĂ„ följa mig johanssonwilma đŸ“±och jag bloggar frĂ„n min mobil och jag zooma ut nyss och mĂ€rkte
Att det var lĂ„ngt! Senare vet jag inte vad som hĂ€nder men imorgon blir det Filippa Moum och Matilda Johansson! 😉
Ha det bra puss! 😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback