hårhårhår

God eftermiddag! Det blev ingen outfit bild pga att jag känner mig så dåligt klädd idag, haha.. ;) Hur mår ni annars då? Själv sitter jag här framför datorn och kikar runt lite..Har äntligen fixat nya smileysar till bloggen (hade andra förut men dom försvann?) iallafall. Funderar på att göra något nytt med mitt hår? jag gillar det blonda jag har men skulle vilja ha något nytt, någon mer än jag som känner så? Dip Dye är coolt men vet inte riktigt..? Det när det går från lite ljusare till mörkare är fint. Någon som vet fin insperation får gärna tipsa! :D
 
 
Älskar hennes hår! :D
 
 
 

Kommentarer
Louise säger:

Slinga det! Men ljusbruna slingor!

2012-07-15 | 09:53:04
Bloggadress: http://louiserundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback