Ursäkta

Ursäkta för mitt lilla blogg "uppehåll" . Men dom här få dagarna behövde jag ägna mitt till skolarbete, kompisar och familjen! Men nu till något annat! Idag är det onsdag eller ja onsdag kväll. Och det är kriste himmel färs dag imorgon och något på fredag så vi är lediga dom här två dagarna och helgen! I lördags köpte min mamma en skolavslutningklänning till mig! Är jättenöjd och till denna ska jag matcha ett par rosa pumps och någon hårfrisyr. Nästa vecka kommer bli riktigt chill!
Måndag: Teater på morgonen sedan mat och sedan slutar vi!
Tisdag: Då åker vi och paddlar med klassen.
Onsdag: Då ska vi titta på dansuppbisning. Resten av dom 2 skoldagarna blir vanliga. Imorgon kommer även min syster hit. Och på fredag några av pappa kompisar kommer hit så då ska vi gå ut och äta med dom. Och även på lördag kommer min faster hit så få ska jag, pappa, mamma, bror, syster, farmor och faster gå ut och ungås! Nu ska jag visa er min klänning i ett annat inlägg som jag visar imorgon istället! Puss
Favorit citatet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback