TGIF!

THANKS GOD IT'S FRIDAY! = TGIF Hejsan svejsan! tackar för fredag. Dagen idag i skolan har varit hur bra som helst!! Även fast det är skola.. Jo men det som var ba idag var att våran lärare bjöd oss på kladdkaka. ♥ Känner mig jättefet nu men vi har iallfall världens bästa lärare! Skulle egentligen tränat men vi ska till min moster så det går inte.. Ja annars då det flyter på, och min bästa vän är på Mallis så är ganska avendjuk.+ att mina kusiner kom hemifrån Kreta igår så jag blev ganska avendjuk där med.. ;) Hehe men ska titta lite på nätet nu efter ett par nya uggs? tror att det hette uggsfashion eller nåt. Men ni får ha det så bra sälänge!
Kramar-Wilma
Jag - Louise - Molly
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback