Koost, hihi.

OMG haha nu kanske jag är ganska oseriös men det är faktiskt sant. Ser på "Du är vad du äter" just nu. Vilka matvanor endå. Nu pratar jag inte om henne som är med just nu i programmet utan att man kan ha sådana matvanor själv. Stackarn står ju och gråter över det hon nyss har sett och fått veta. :( Tycker samtidigt synd om henne, men det är ju hennes beslut. Dessutom är det inte fint med helt "spinkiga" tjejer. Man ska vara normal helt enkelt. (engillt mig) ta inte åt er vad jag säger! ;) Det blev ju ett himla liv över Gina Tricots modeller? Att lägga ner så mycket energi på det endå.. Jaja, hahha här sitter jag och pratar om kost medans jag själv ska gå och fika med Louise imorgon! Hihi ;). Men det ska bli riktigt skönt med helg! Åhh vad gott! Ne nu ska jag ta och gå ut till dom andra i familjen och tjocka mig lite jag också! ;) PS titta på bilden här nedanför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback