MÅNDAG 14/1-13

Förlåt för den hemska uppdateringen. Men skolan har börjat om ett av mina nyårslöften är att verkligen fokusera på skolan. Visst det är inte kul men vill försöka ha bra betyg i alla ämnen. Mina betyg jag har idag är bra, men som jag är så siktar jag alltid högt. Snart drar nationella proven igång igen och vi kommer betygsättas även då. Skolan utvecklas för varje år! Ja apropå nyårslöften har jag lovat mig själv att dra ner på sockret. Frukt och näringsrik mat är det som står på listan. Dels så blir man mycket piggare och hälsosammare! Ja, idag hade vi en ganska lugn och skön skoldag. Louise hängde med mig hem så vi tittade på film ett tag och sen fotade vi lite. Dock hann vi inte fota så mycket så vi ska fortsätta imorgon innan vår träning.
KRAMAR-WILMA

FOTO-EMMAKIHLBERG MITT ÖGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback