Måndag 16 april.

Tjena tjena! Idag var skoldagen chill. Efter det hängde bästa Louise med mig hem! Spelade lite spel fotade och så vart det tänkt att vi skulle gå och titta på en handbollsmatch men så var det ju fotboll istället.. Så nu sitter jag här, ätit lite macka och tar de lugnt. Ska lägga fram en outfit till imorgon tänkte jag. Kör nog på jeansshorts imorgon! :D Använder sällan det när det inte är varmt ute men tänkte att jag kunde ta ett par nylon/tights på mig. Det här med blogg.se appen, har det på min ipad men vill gärna att den ska funka på min iphone också! Varje gång står det "felaktigt anrop" men dom säger i det finstilta att man ska radera den och prova på nytt men funkar ändå inte! I veckan ska min klass och parallell klassan iväg på teater. Ska egentligen sluta halv 2 då men det blir halv 3 istället, så vi slutar halv 1 på fredag! Ska ni göra något kul i veckan? Ha det fint!

PS: följ mig på instagram johanssonwilma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback